Ben jij de Adviseur 2025?

Wat verwacht de 'klant-van-tegenwoordig' van zijn financieel adviseur...

Coach

Klanten hebben jou echt niet meer nodig om een hypotheek of inkomensvoorziening af te sluiten. Wel hebben ze iemand nodig die hen bijstaat in het nemen van beslissingen. En die wijst op de risico's.
Dus geen verkoper, maar iemand die hen kennis geeft en hen helpt om die kennis om te zetten in hun eigen beslissingen. Een coach dus... 

Op afroep en Online

Klanten willen jouw bijdrage niet op jouw initiatief, maar wanneer zij het nodig vinden. En dan moet je ook beschikbaar zijn. En dat mag best online of via Skype ofzo!
Verder willen ze een online omgeving waar al hun financiële gegevens en documenten altijd voor hen beschikbaar zijn.

Vertrouweling

Klanten weten heus wel dat de grote financiële instellingen maar 1 belang hebben. Dus hebben ze iemand nodig die ze kunnen vertrouwen en die hen van haver tot gort kent! Zo'n een die in hun schoenen gaat staan.

Jouw rol is dus om alles van je klant te weten zodat deze blind op jou kan vertrouwen.

Informerend - Pro-actief

Klanten willen geïnformeerd worden als daar aanleiding toe is: als bijvoorbeeld wetgeving verandert die van invloed is op hun situatie.

Zij verwachten dat jij als coach/vertrouweling problemen signaleert.

Wil jij die adviseur zijn?

Wij kunnen jou niet die adviseur maken...

Maar we kunnen je heel goed helpen om die adviseur te zijn!

Hieronder laten we zien wat we jou daarvoor bieden:

FinDash is voor adviseurs met een nieuwe visie

Wat is FinDash?

Samenwerking met je klant

Via zijn/haar eigen portaal werkt jouw klant samen met jou aan het financieel dossier

Duidelijke presentatie

Diepgaande berekeningen worden op een begrijpelijke manier weergegeven
(zeggen onze klanten).

Zeer complete financiële planning

Alle sociale en fiscale wetgeving die effect heeft op inkomens worden doorgerekend.

Incidentregister

Het AFM-verplichte incidentregister is een standaard module.

Klachtenregistratie

Een AFM-verplicht klachtenregistratie is ook een standaard functie.
Met notities en documenten.

Nieuwsbrieven

Een goed doordacht nieuwsbrieven systeem biedt de mogelijkheid van doelgroep-gericht informeren.


nieuwsgierig?

neem een proeflicentie


even inzoomen op de modules

Wat kan er zoal in FinDash?

Financiële planning

Dit is uiteraard de belangrijkste (standaard) module in FinDash. In de afgelopen 14 jaar is dit een goed doordacht systeem geworden waarbij de gebruiksvriendelijkheid en compleetheid onze speerpunten waren en zijn. Onze klanten geven ons heel positieve reacties, dus we denken dat we aansluiten bij de dagelijkse praktijk.

Maatwerkrapporten

Je kunt helemaal zelf bepalen hoe jouw klantrapporten er uit zien. De rapportmodule biedt de mogelijkheid om verschillende rapportsjablonen in te richten voor diverse situaties. Ook eigen teksten en afbeeldingen kun je nu toevoegen aan de rapportsjablonen.

Volledig documentenbeheer

Alle documenten van klanten (door jou of henzelf geüpload) worden gecomprimeerd en zwaar versleuteld opgeslagen. Dus geen dikke ordners meer met polissen, taxatierapporten, aktes, werkgeversverklaringen, testamenten, etc. Alles lekker digitaal en veilig opgeborgen tot je ze weer nodig hebt.

Je klant kennen

Leg alles wat je weet van jouw klant als persoon vast met kenmerken (Tags). Dit is nu net wat jou onderscheidt van de grote financiële instellingen...
Daar ligt dus jouw kans: als vertrouweling weet je veel meer dan de financiële robots van de toekomst en kun je jouw rol als coach perfect invullen..

Nieuwsbrieven

Daar waar de adviseur 'oude stijl' zat te wachten op een klant die binnenstapte en om een advies vroeg, wil de klant van nu (en later) pro-actief geïnformeerd worden als er iets verandert dat invloed heeft op zijn/haar financiële toekomst.

Klantportalen

De tijd dat jij voor jouw klant alles inventariseerde is voorbij. De klant van tegenwoordig is mondig, voorbereid of op zijn minst in staat om zelf mee te werken aan oplossingen. Daarbij heb jíj de rol van coach. Natuurlijk beschik jij over de kennis en tools om hen terzijde te staan. Dus kun je de klant een eigen toegang op hun dossier geven zodat jullie écht samen kunnen werken.

Agendabeheer

Met deze module kun je alle afspraken met klanten (of intern) vastleggen en beheren. De agenda layout is herkenbaar en gemakkelijk in gebruik.
Je kunt ook afspraken voor collega's vastleggen en de afspraken in de agendaview verplaatsen en resizen.

Incidentenregister

De AFM heeft alle organisaties die zich bezighouden met financiële dienstverlening verplicht om een incidentregister bij te houden.
In dit register wordt alles bijgehouden van gebeurtenissen die de goede naam van financiële dienstverlening kunnen schaden.
Dat doe je met deze module heel eenvoudig en compleet.

Klachtenregister

De AFM heeft alle organisaties die zich bezighouden met financiële dienstverlening verplicht om een klachtenregister bij te houden.
Alle klachten van klanten dien je verplicht te registreren en de voortgang te bewaken. Alle activiteiten en stappen in de behandeling moeten worden vastgelegd.
In deze module leg je alles vast (incl. notities en documenten)


Samenvattend

FinDash voor Adviseur-2025

Samenwerking met klant
Communicatie via nieuwsbrieven
Vrije rapportenopmaak
AFM-verplichte registers
Digitaal documentenbeheer
Klantkenmerken (vrije associatie)
24/7 beschikbaar voor jou en je klant
Urenmodule
Correspondentie

wij van WC-eend zeggen even niks..

Dit zeggen onze klanten

Marcel Wallage

PensioenVizier

De kracht van eenvoud!

Findash is voor ons en onze relaties een uitkomst.

het geeft complexe zaken simpel weer.

En ook hier geldt “echte experts vereenvoudigen!

Victor Groot Hendriks

Gosseling Groot Hendriks – Financieel Adviseurs

Een verademing!

Via Findash kunnen we snel en duidelijk financiële planningen voor onze cliënten samenstellen.

Een verademing ten opzichte van andere aanbieders.”

Dick Mollema

Mollema Pensioen Consultancy

Meningen worden feiten met FinDash!

FinDash maakt het voor cliënten zeer goed mogelijk om aan vermogensplanning te doen. Meningen over wat wel of niet verstandig zou zijn worden haarfijn door FinDash gefileerd of als feiten bevestigd.

Theo van Geel

Geld & Woning Oss

Veel positieve reacties van mijn klanten
Overzichtelijke grafische weergaven met uitleg vanuit elke invalshoek. Zo krijgt mijn klant heel duidelijk inzicht in zijn financiële toekomst.

Een mooie digitale documentenkluis en andere toepassingen.

Veel positieve reacties van mijn klanten. En daar gaat het om. Dat maakt het lekker werken met Findash!

Frank van de Akker

Jouwpensioenplan

Positieve feedback van klanten

Ik werk al een enige jaren met Findash. Zowel werknemers als ondernemers ervaren de software als zeer prettig bij het ontzorgen.

De visuele ondersteuning en stoplichten zijn Top. Klant vind rust in het plan!

Ondersteuning is snel en adequaat.

Remco Smitz

Assurantiekantoor Smitz

Findash: Financiële Planning 2.0 !!

Interactief, gebruiksvriendelijk & altijd actueel. Een moderne tool die klanten boeit & bindt.

Geen snel achterhaalde rapporten meer, maar online, realtime en 24/7 inzicht voor jou en jouw klant. Voor elke adviseur: of je nu werkt op feebasis, uurtarief of met abonnementen.

Adviseur de regie of de klant zelf aan de knoppen? Het kan allebei met Findash.


nieuwsgierig?

neem een proeflicentie


Wat kost dat?

Tarieven

€ 178 eenmalig

Proef

1 maand volledig gebruik

50 klantendossiers

Volledige rapportmodule

10 klantportalen

Eigen logo en huiskleuren

Nieuwsbrieven

2 uur priveles via Skype

Geen automatische verlenging!

€ 99 p/m

Basis

Na 1 jaar maandelijks opzegbaar

300 klantendossiers vrij

Klantenportalen (prepayed)

Eigen logo en huiskleuren

Nieuwsbrieven

Ticketsupport

Incidentregister

Klachtenmodule

Inhoudelijke ondersteuning

€ 190 p/m

Top

Na 1 jaar maandelijks opzegbaar

500 klantendossiers vrij

Volledige rapportmodule

Agenda/Afsprakenmodule

30 Klantenportalen vrij

Eigen logo en huiskleuren

Nieuwsbrieven

Ticketsupport

Incidentregister

Klachtenmodule

Inhoudelijke ondersteuning


nieuwsgierig?

neem een proeflicentie


Ik wil meer informatie

Bel mij maar!