Klanten hebben jou echt niet meer nodig om een hypotheek of inkomensvoorziening af te sluiten. Wel hebben ze iemand nodig die hen bijstaat in het nemen van beslissingen. En die wijst op de risico's.
Dus geen verkoper, maar iemand die hen kennis geeft en hen helpt om die kennis om te zetten in hun eigen beslissingen. Een coach dus...
Klanten willen jouw bijdrage niet op jouw initiatief, maar wanneer zij het nodig vinden. En dan moet je ook beschikbaar zijn. En dat mag best online of via Skype ofzo!
Verder willen ze een online omgeving waar al hun financiële gegevens en documenten altijd voor hen beschikbaar zijn.
Klanten weten heus wel dat de grote financiële instellingen maar 1 belang hebben. Dus hebben ze iemand nodig die ze kunnen vertrouwen en die hen van haver tot gort kent! Zo'n een die in hun schoenen gaat staan.
Jouw rol is dus om alles van je klant te weten zodat deze blind op jou kan vertrouwen.
Klanten willen geïnformeerd worden als daar aanleiding toe is: als bijvoorbeeld wetgeving verandert die van invloed is op hun situatie.
Zij verwachten dat jij als coach/vertrouweling problemen signaleert.
Wij kunnen jou niet die adviseur maken...
Maar we kunnen je heel goed helpen om die adviseur te zijn!
Hieronder laten we zien wat we jou daarvoor bieden:
FinDash is voor adviseurs met een nieuwe visie
Via zijn/haar eigen portaal werkt jouw klant samen met jou aan het financieel dossier
Diepgaande berekeningen worden op een begrijpelijke manier weergegeven
(zeggen onze klanten).
Alle sociale en fiscale wetgeving die effect heeft op inkomens worden doorgerekend.
Het AFM-verplichte incidentregister is een standaard module.
Een AFM-verplicht klachtenregistratie is ook een standaard functie.
Met notities en documenten.
Een goed doordacht nieuwsbrieven systeem biedt de mogelijkheid van doelgroep-gericht informeren.
even inzoomen op de modules
Dit is uiteraard de belangrijkste (standaard) module in FinDash. In de afgelopen 14 jaar is dit een goed doordacht systeem geworden waarbij de gebruiksvriendelijkheid en compleetheid onze speerpunten waren en zijn. Onze klanten geven ons heel positieve reacties, dus we denken dat we aansluiten bij de dagelijkse praktijk.
Je kunt helemaal zelf bepalen hoe jouw klantrapporten er uit zien. De rapportmodule biedt de mogelijkheid om verschillende rapportsjablonen in te richten voor diverse situaties. Ook eigen teksten en afbeeldingen kun je nu toevoegen aan de rapportsjablonen.
Alle documenten van klanten (door jou of henzelf geüpload) worden gecomprimeerd en zwaar versleuteld opgeslagen. Dus geen dikke ordners meer met polissen, taxatierapporten, aktes, werkgeversverklaringen, testamenten, etc. Alles lekker digitaal en veilig opgeborgen tot je ze weer nodig hebt.
Leg alles wat je weet van jouw klant als persoon vast met kenmerken (Tags). Dit is nu net wat jou onderscheidt van de grote financiële instellingen...
Daar ligt dus jouw kans: als vertrouweling weet je veel meer dan de financiële robots van de toekomst en kun je jouw rol als coach perfect invullen..
Daar waar de adviseur 'oude stijl' zat te wachten op een klant die binnenstapte en om een advies vroeg, wil de klant van nu (en later) pro-actief geïnformeerd worden als er iets verandert dat invloed heeft op zijn/haar financiële toekomst.
De tijd dat jij voor jouw klant alles inventariseerde is voorbij. De klant van tegenwoordig is mondig, voorbereid of op zijn minst in staat om zelf mee te werken aan oplossingen. Daarbij heb jíj de rol van coach. Natuurlijk beschik jij over de kennis en tools om hen terzijde te staan. Dus kun je de klant een eigen toegang op hun dossier geven zodat jullie écht samen kunnen werken.
Met deze module kun je alle afspraken met klanten (of intern) vastleggen en beheren. De agenda layout is herkenbaar en gemakkelijk in gebruik.
Je kunt ook afspraken voor collega's vastleggen en de afspraken in de agendaview verplaatsen en resizen. Overigens ook gemakkelijk te koppelen met jouw Google- of Outlookagenda
Met deze module kunnen jij en je collega's alle uren die je besteed aan een klant eenvoudig, maar toch heel specifiek vastleggen (Maar ook van intern werk). Uiteraard zijn alle geregistreerde uren in een rapport te vatten: op klantnivo, projectnivo, accountnivo, etc.
Steeds meer mensen willen hun vermogensontwikkeling door de tijd heen zien. Uiteraard hun spaarproducten, bezittingen, eigen woning of ander onroerend goed daarbij inbegrepen.
FinDash biedt dat inzicht en houdt uiteraard ook rekening met de fiscale consequenties.
Als onderdeel van de CRM-functie van FinDash kunt u ook gemakkelijk uw correspondentie met uw klant uitvoeren.
Hierbij is het gebruik van correspondentiesjablonen ideaal! Die sjablonen beheer je zelf, maar we hebben er al een aantal voor je klaargezet. De output kan email, pdf of direct printen zijn.
De AFM heeft alle organisaties die zich bezighouden met financiële dienstverlening verplicht om een incidentregister bij te houden.
In dit register wordt alles bijgehouden van gebeurtenissen die de goede naam van financiële dienstverlening kunnen schaden.
Dat doe je met deze module heel eenvoudig en compleet.
De AFM heeft alle organisaties die zich bezighouden met financiële dienstverlening verplicht om een klachtenregister bij te houden.
Alle klachten van klanten dien je verplicht te registreren en de voortgang te bewaken. Alle activiteiten en stappen in de behandeling moeten worden vastgelegd.
In deze module leg je alles vast (incl. notities en documenten)
Samenvattend
wij van WC-eend zeggen even niks..
Wat kost dat?
1 maand volledig gebruik
50 klantendossiers
Volledige rapportmodule
10 klantportalen
Eigen logo en huiskleuren
Nieuwsbrieven
2 uur priveles via Skype
Geen automatische verlenging!
Na 1 jaar maandelijks opzegbaar
300 klantendossiers vrij
Klantenportalen (prepayed)
Volledige rapportmodule
Agenda/Afsprakenmodule
Eigen logo en huiskleuren
Nieuwsbrieven
Ticketsupport
Agendabeheer
Correspondentie
Incidentregister
Klachtenmodule
Inhoudelijke ondersteuning